duminică, 9 martie 2014

Despre uleiul de cocos

     Nu de mult am ieşit si eu din 'pestera' si am descoperit uleiul de cocos.  În timp ce alţii erau de mult pusi la curent cu beneficiile acestui produs minune, eu dabea acum 3-4 luni l-am descoperit, si culmea, aveam în casa un borcan întreg aproape neatins luat de mama si uitat prin sertare.
    Asa ca am decis sa fac acest post pentru a va arată cate poate face acest minunat ulei.

  •     Paaaai în primul rand este un hidratant foarte bun si natural, care depăşeşte multe creme hidratante si lotiuni de corp de pe piata, lasand si un miros plăcut.
  •      Are propietati cicatrizante si antibacteriene, reusind sa tina si insectele la distanta.
  •      Ajuta la imunitate,atacă bacteriile ce cauzează carii, fiind un antibiotic natural ce ar putea fi adaugat în produsele pentru îngrijirea dinţilor, prevenind bolile de inima şi alte boli inflamatorii.
  •      Este foarte bun pentru a ne proteja de soare, împiedicand efectele dăunătoare ale radiaţiilor UV asupra pielii. 
  •      Reprezintă o varianta mult mai sănătoasa atunci cand găstim, fiind unul din puţinele uleiuri care rezista la temperaturi înalte fără sa devină nociv
  •      Fiind un produs hidratant, ajuta si la regenararea parului, lăsand parul matasos si stralucitor.

    Asa ca va recomand din toata inima sa vedeti singuri cat de bun acest ulei este.



1 comentarii:

Anonim spunea...

E foarte bun uleiul de cocos :*
Îmi place această postare :) te aştept şi pe la mine .

Trimiteți un comentariu