vineri, 7 martie 2014

Spring Time!

     Mohorata din cauza vremii de afara, ca de 2 săptămîni o ţinem numai în ploi si ceaţa, am decis ca dacă tot nu vrea sa vină primăvara, o fac eu sa vină.
     Asa ca mi-am scos frumos toate hainele viu colorate din fundul dulapului si geaca cea subţire, in speranta ca poate poate vine si la noi primăvara...Însă, după 2 zile de făcut frigul cu gecuta cea subţire ( mă gandeam ca o sa îi se facă vremii milă de mine si o sa apară o raza de soare de undeva, lucru ce nu s-a întamplat) am zis ca totuşi ar trebui sa revin la cea un pic mai groasă....Dar la hainele de primăvara nu am renunţat!

     Încă dezamăgita ca a trebuit sa îmi las geaca de primăvara la o parte si ca a trebuit sa revin la cea de dinainte, am zis ca dacă haină frumoasă de primăvara nu am, măcar unghiile sa arate bine si sa se asorteze cu hainele viu colorate. Astfel, mi-am scos la suprafaţă ojele deschise, perfecte pentru o zi însorită (măcar ele sa dea un pic de culoare zilelor astea şterse).

    Asa ca o sa va arăt ojele mele preferate ce îmi mai luminează puţin ziua.


 
                                                                      Maybelline - Colorama, nuanţa - 16K302
 

                                                                                       Farmec, nuanţă - 50
      



 
 Rimmel London, nuanţă - 710 Alaska 


                                                   Rimmel London, nuanţă- 825 Sky High


     
Miss Sporty, nuanţă- 456


Rimmel London, nuanţă- 262 Ring a Ring O'Roses

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu