vineri, 20 iunie 2014

DIY - scrub

    Dupa muuuulte batai de cap in cautarea  unui scrub care sa isi faca treaba bine dar care sa si fie gentil pe pielea mea super sensibila, in sfarsit am gasit ceva super bun. Inainte sa va spun despre ce e vorba vreau sa va zic ca am incercat de toate - si din cele poket friendly dar si din cele mai scumpe de la branduri cu renume, insa acesta mi s-a parut cel mai eficient dintre toate.
   
   Este extrem de ieftin si il poti face chiar tu cu doar 2 ingrediente pe care le gasesti in bucatarie:
-> zahar brun
-> ulei de masline sau ulei de nuca de cocos (ambele functioneaza la fel, dar cel de nuca de cocos lasa si un miros placut)



   Dupa ce ati facut rost de cele 2 ingrediente, amestecati 4 linguri de zahar brun impreuna cu 2 linguri si 1/2  de ulei de masline intr-un bol.



   Si tadaa, aveti propriul scrub homemade din produse naturale.
   Este un exfolinat excelent si este foarte bine daca il folositi mai ales inainte sa va epilati deoarece va scapa de toata pielea moarta.

   Daca il incercati sa imi spuneti cum vi s-a parut :).




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu