luni, 3 martie 2014

Pentru ca nu pot avea un ten perfect..

    Ziua asta nu a inceput bine... Pe langa faptul ca a trebuit sa ma scol la 7 dimineata, dupa 2-3 ore de somn, m-am mai trezit si cu o iritatie de toata frumusetea pe fata. Iar eu cum de obicei nu folosesc fond de ten ( am vreo 5, dar niciunul nu e destul de deschis pentru tenul meu alb ca varul) am incercat sa acopar, as usual, cu concelar si pudra pana nu am mai putut ... Desigur, nu a iesit nimic pentru ca fata mea uscata era super crapata, chiar dupa 5 tone de crema hidratanta...asa ca da-i cu demachiatul si machiatul iarasi, de data asta calumea - fond de ten, concelar si pe deaspura si niste pudra, fata mea zici ca era un morcov din cauza culorii nepotrivite a fondului de ten. Asa ca a trebuit sa ma demachiez iarasi .. Nu pot sa zic cat de frustrata am fost toata ziua din cauza fetei mele, asociate acum cu o rosie din cauza cosuletelor si a iritatiei..

      Asa ca ce am zis, daca tot am iesit azi din casa si m-am ridicat din patutul meu confortabil, ia sa-mi cumpar eu un alt fond de ten (cu speranta ca voi gasi unul destul de deschis si pentru mine).
     Si ia ghiciti! Am gasit! 
     Dupa muuulte cautari am gasit si eu un fond de ten care sa ii se potriveasca culorii mele fantoma. Nu pot va spun cat de mult m-am bucurat, stiti cat de greu e sa imi gasesc un fond de ten care sa nu ma faca sa arat ca si de abia iesita de la solar?!
     Adevarul e ca inca nu l-am aplicat ca lumea ca sa va spun cat de bun e .. am verificat doar daca mi se potriveste ca nuanta hehe. Dar va promit ca imediat dupa ce il folosesc mai mult, voi face un review complet.



    Intre timp o sa va spun numele produsului - Match Perfection, de la Rimmel London.
   Pretul a fost si el foarte convenabil, reusind sa il iau la reducere, cu  20 de lei, pretul initial fiind 35-40 de lei.



   

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu