luni, 3 martie 2014

First post!

     Soo...Stand asa in pat cu laptopul in brate, facand nimic productiv (ca de obicei) si contempland viata, am decis ca ar trebui totusi sa fac ceva cu timpul meu liber ... ceva ce nu implica statul pe tumblr, pe youtube, uitatul la seriale sau jocurile video.
      Asa ca am decis ca cea mai buna preocupare pe care as putea sa o am ar fi un blog beauty realted, ca tot pierd noptile pe youtube vizionand nu stiu ce tutoriale de makeup, si citind diverse bloguri tot pe aceeasi tema.
     Asa ca here I am, trying to do something with my boring life.

      Desigur, nu stiu cat de bine o sa mearga acest lucru avand in vedere trecutul  meu plin de esecuri cu privire la gasirea unui 'hobby'..Insaaaa promit ca de data aceasta ma voi tine de el.


     Ca toata lumea sa inteleaga ce tot trancanesc eu aici, am sa explic super pe scurt despre ce va fi acest blog.
     Well, first, acest blog va fi in mare despre beauty  - tutoriale de machiaj
                                                                                     -  reviews
                                                                                     -  tips and tricks
                                                                                     -  fashion
.......si multe altele, care vor venii pe parcurs, in functie de cerintele voastre.


    

     Pana atunci va pupacesc si sper sa va bucurati de acest ... nu tocmai inosrit inceput de primavara c:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu